"Ett virrvarr av tankar och ord som ska bli till en sång, någongång..."

Jag sitter med tusen papper omkring mig och undrar om jag har läget under kontroll. Någorlunda, är vad jag tror. Och någorlunda får duga just nu. Det har varit två extremt välfyllda veckor men idag har jag inte haft en endaste lektion - vilket har varit fullkomligt underbart!! Dagen ser likadan ut imorgon (hurra!). Alltså bara jag och cellon min som sitter och försöker lära oss saker ihop. ;) Dessa dagar är helt klart de bästa. Mmm.

Trots stressiga dagar har jag kunnat njuta lite varje dag - för hemma har bästaste Erikan bott hos oss i nu en och en halv vecka. Hon reser dock hemhem imorgon igen, men ersätts då av mina föräldrar. Det vankas multikulturell helg med både P Floyd och Jesus Kristus! :))
<3

Fick idag besked att det blir praktik i Göteborg. Ska bli gött att se nåt annat än kulturskola! Och myspys att få träffa när och kära där lite! Whii. Dessutom kommer även Linda göra sin praktik där, vilket känns tryggt och skönt. ;)

Nej, men fixa klart allt jag påbörjat här nu då, och sedan kanske börja med middagen?
Önskar er en angenäm afton. ;)

Kramar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback