Hyddan babblar av sig***

Jag borde egentligen gå och lägga mig nu (eller för en timme sedan snarare), men jag bara måste skriva av mig. Inte för att det hänt nåt speciellt eller häpnandsväckande, men jag är på bra humör och lite för mycket uppe i varv - så skriver jag lite kanske jag blir lite trött och sömnig? :) Hihi.

Vi har haft snö här i Malmö - det var uunderbart! Önskar att den kunde stanna till och med mars! Men inte... Dock låg den i gaanska många dagar (för att vara Malmö that is) och jag njöt så mycket jag bara kunde. Det var så ljust och fint, så frisk och klar luft... så härligt! :)

Igår hade jag och Calle 4årsdag. FYRA ÅR! Jag kan knappt fatta att det är fyra år sedan den där kvällen på SneppZ... och än mindre att det är tre år sen vi var på Knossos i Göteborg, två år sen vår första årsdag som malmöbor och ett helt år sen vi var och bowlade och åt julbord = tiden GÅR FORT! Och snart är det jul. :D
Vi fick lite julfeeling igår där vi gick på stan och handlade julpysselsaker och de första klapparna. Efter det bjöd Calle mig på middag och sen fortsatte vi att umgås och mysa i vår fina lägenhet. Vi tog verkligen tid för varandra, släppte allt annat, och oj vad skönt det var. :) Lätt att glömma det och bara stressa på när båda har mycket att göra... (även om jag tycker vi faktiskt är ganska så bra på att hitta på mysiga saker i vardagen). Det var nice. Fick en finfin kaffekopp också. ;)

Skolan rullar på. Är så sugen på att lära mig så mycket - men tid och ork finns bara inte! Inte för mer än vad jag försöker hinna med iaf... Jag vill, jag vill! Förra cellolektionen gick verkligen bra, så där släppte en och annan sten som låg och malde i magen min. Sköönt! Att dagens sånglektion också gick bra, var givetvis också väldigt roligt! Så nu väntar jag in ett rejält jäkla bakslag, haha! :P Njuter så länge jag kan. ;) Tihi!

Så där ja, nog färdigskrytet (?) och babblat för den här gången. Nu mååste jag sova! :P

Ha det så bra där ute.
Kramar Johanna <3

Kommentarer
Postat av: Haaannaaa

DU är så duktig gumman! Bäst faktiskt!

PUSS på min fina.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback