Första havsdoppet, check!

Jag har haft min första lediga helg på väldigt, väldigt länge. Och oj, så skönt det har varit! Och med detta helt fantastiskt underbara sommarväder har det ju blivit därefter! :) Mycket solande, gott umgänge och glass. ;)

Igår tog Calle ledigt och vi umgicks och mös. Vi gick på stan, åkte till havet och sen på grillning hemma hos Jossan.
  Idag blev det mer hav, fast med Annika, Molle, Jossan och hennes kompis Anna, efter en mycket god och trevlig födelsedagsbrunch för Flink på Metro. (Rekommenderas, lördagar och söndagar 12-16).
  Nu ska det tyvärr tydligen bli kallare igen, men jag hoppas meterologerna har fel! :P Gillar långa varma dagar och kvällar på balkongen... mmm... Känns att det knappt var någon sommar förra året, man hungrar liksom nu! Men det är gött. ;)) Har redan hunnit få lite färg. ;) Och lite soleksem... hrm! Hihi. Och dessutom BADAT i havet! 11 maj. Det är bra. ;)

Sådär ja, nu har jag snart satt i mig en skål popcorn här ja... hrm! :P Hehe.
Ha det så bra och håll tummen för mer sol! ;)

***kram***
JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback