:)))

Igår kväll var alldeles, alldeles uuunderbart! :)))
Det var pay back time för mig och fröken Langvik och hej och hå vad vi tog i för att bräcka killarnas fina middag med våran "Lyxmiddag á la  looove", haha! ;) Och oj, vad bra vi var! Succé! Hihi!

Hamnar nog en bild eller två här sen. Nu måste jag dock borsta tänderna och sedan bege mig till Konserthuset. Ska vara där som en del av min praktik... Sen ska jag kolla på Fridas nya lägenhet, dricka kaffe och se lite civilisation! Long time ago now... hehe.
Imorgon vankas skivinspelning med Akademiska. Det blir nog bra, men jag undrar när jag har nästa lediga dag... i maj?? Haha, hrm. Nåja, får åka hem till mor och far nästa helg. Ska visserligen spela konsert både lördag och söndag, men det blir nog tid för vila också. :)

April, april! ;)

Kommentarer
Postat av: Haannaa

tjohhoo! what a success!! ;) pusss på dej min söta vän

2008-04-12 @ 16:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback