Tisdag

Öhh... skulle lätt somna här i soffan, om jag tillät mig själv. Men nej, tio minuter till sen måste jag cykla till orkestern. Det är alltid roligt, men oj vad jag längtar efter en kväll här i soffan utan några som helst saker att göra! Högst sällsynta nuförtiden, hehe... Imorgon ska jag "jobba" i baren på en konsert på skolan men SEN är det torsdag och kalendern är TOM, sånär som på en fika med Stina - men det är ju enbart trevligt! :) Det och öva, annars ska jag höstmysa så det står härliga till, hihi! ;)

Tillbaka i verkligheten igen efter en skön helg i Karlshamn. Tog det visserligen lugnt där, men en hemmakväll här i min egna lilla lya, det var allt ett tag sen. Men men, den som väntar på nåt gott... ;)

Usch, känns bara som om jag "klagar" här på bloggen nuförtiden. När jag väl skriver. Sorry. Livet leker ju f.ö.! :))

Nu är det dags att dra på sig ytterkläderna.
Mys. ;)

Pussen hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback