Höstmys

Idag cyklade jag och Josefin. Massor. Det var underbart höstväder, även om solen avvek och det allt blev lite kyligt. Mös och pratade, hade med oss kaffe och frukt som vi njöt av på en bänk nere vid havet. Mmm! HÄRLIGT, stavas det. :) Sen en liten sväng in i värmen på Mobilia, lite koll här och där och så scones på Espresso House. Mmm, igen! Eftermiddagen har jag tillbringat stundom med cellon, stundom med katten och med datorn. Högst avslappnande.
  Längtar inte desto mindre till morgondagen! :) Då ska jag, Jossan och Nika över till Köpenhamn och leva loppan. ;) Eller åtminstonde, njuta maximalt och ha det allmänt gött. Längtar! :))
  Sen på fredag kommer mor och far och stannar i helgen. Ska bli mys det med.
Konsert på lördag - hjärtligt välkomna!! Malmö Akademiska Kör och Orkester, med solister och Björn Ranelid, ger "Adagio" klockan 19.30 i St. Pauli. Blir nog smörigt och gött, tror jag. ;) Kom, kom, kom! Ynka 50 riksdaler för studenter och pensionärer, och så en hundring för de vanliga vuxna...

Ta hand om er, fina vänner.
Saknar och älskar er. :)

/ Johannanas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback