Bland kanelbullar och rosettkvartett

Jag och Calle sitter vid varsin dator (han med körkortsteori och jag med... inget fullt så meningsfullt, nä) och mumsar i oss kanelbullar. Det är ju Kanelbullens Dag idag - så man måste ju faktiskt! ;) Finns det inga fler gottedagar? Typ Kladdkakans Dag? Eller Alla Småkakors Afton? :))

Livet här fortsätter och behöver jag säga att det ska bli SKÖNT att åka hemhem till mor och far imorgon? För det ska det. Spelning på lördag, som sagt här förut, men också chill och miljöombyte - efterlängtat! Inte för att jag ogillar det här, men det ska bara bli skönt, helt klart. Mmm.

Ska snart iväg och repa med kvartetten, men innan dess borde jag kanske packa, så att jag slipper det sen ikväll. Kan ju hända att vi får hålla på ett tag... hrm... hehe. ;)

Hörs och ses.
Över och ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback