2007-11-22

Jag somnade som en stock igår klockan halv tio (vilket händer mer än sällan!) och vaknade klockan åtta idag. Och jag hade kunnat sova än, tror jag. Men jag gick till jazz-mosen och var där en timme. Sen var jag extremt glad att jag lämnat cellon hemma för oj vad kö det var till övningsrummen! Helt galet. Inte som i början av terminen, men galet. Det märks att betingen närmar sig... Usch, varför denna hysteri?! Blir ju inte bättre! Suck. Så nu är jag alltså hemma och tänker öva här idag. Varvat med att diska och städa så att här blir fint och fräscht igen. ;) Sen bär det av till Lund för spexrep ikväll. Blir mitt första och ända, men jag hoppas det går bra ändå. Sen ska jag alltså hänga varje kväll i Lund nästa vecka, bortsett från måndagen då jag och Calle har 3-årsdag och ska bowla och äta julbord, hihi! ;) Sen beting veckan efter och sen julkonsertsprojekt veckan efter den. Och fyra julkonserter med Akademiska där emellan! Puh... Min hjärna känns... full. Absolut hjärnmos. Som om den matats full med saker i över 21 år och nu börjar den säga ifrån! All information fastnar som deg i örsnibbarna... åhh! Och solen finns bara i mina drömmar! Har letat upp alla rör med c-vitaminer som farmor har skickat till oss i ett desperat försök att piggna till och locka fram solen. :P
Imorgon bär det av till Karlshamn och det ska bli riktigt skönt. Skönt med lite omväxling och ompyssling... :) Plus att Caroline fyller år och att jag ska spela konsert med sällskapet och marinen på lördag. Kulkul.
Nä, det är bara att keep going i några veckor till. Sen är det lov och faktiskt en veckas helt musikfri semester! Ojoj. Kan nog faktiskt bli ganska så behagligt. ;) Massor skidåkning istället! Whiiii. :) Även om musik är underbart det med. ;)

Nej, diska och övaövaöva nu då. Tjo hej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback