Officiell vår.

Sitter på balkongen och njuter av årets första majdag. Solen håller sig framme för det mesta, och då är det riktigt skönt. Annars är det lite svalt här... men det får gå. ;)

Hade en riktigt trevlig valborg igår. Fest hos Josefin med många goda vänner. :) Vitt vin och mashmallows visade sig vara en riktig hit, hihi.

Idag har jag och Calle varit på Mobilia och hängt, hehe. Alltid trevligt. ;) Fikade på Espresso House, snackade med Johan, drev runt i affärerna och handlade en massa frukt och juice och fruktjuice... hehe. :P Fick dessutom ett par sådana där "ögonskydd" man sätter på huvudet så att det blir mörkt, haha. Calle tyckte jag behövde dem, eftersom jag vaknade klarvaken idag klockan 09.00 och klagade på att vi inte har nån rullgardin... Men nu tycks alltså problemet vara löst - betydligt billigare och utan en ful rulle i sovrummet, hehe. ;)

Hade ganska höga ambitioner om denna dag, men nu känner jag mest för att utnyttja ordet "ledig" maximalt. En sväng till skolan kommer det dock bli, triorep behövs inför torsdagens lunchkonsert. Annars får vi se. Pilla lite med lägenheten och fortsätta njuta på balkongen låter fint och lagom ansträngade, tycker jag, hihi. :)

Puss och kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback