Ambitioner, prestationer och drömmar - i virrvar hos mig och alla andra.

Min ambition om den här morgonen var att jag skulle åka in och träna innan jag ska till skolan. Jag tror jag gör som så att jag skjuter upp det tills imorgon (men då ska jag träna). Sovit dåligt i natt så jag passar på att öva pianoläxa och komponera stårkarr. nu istället. Tror det blir bäst så. Hoppas.
Ja.

-----

Ikväll har vi kammarkonsert på rådhuset. Jag våndas lite, men det ska nog gå bra. Barock musik, och det är inget jag pysslat med mycket innan. :S Och vi hade vårt första lärarledda rep igår! Illa... Jaja, nu är det som det är. Har nog i alla fall bästämt mig för att välja barockensemble till nästa år. Tillval och ev. indv. val ska va inne imorgon! Okej, det är bra att jag inte sticker in och tränar idag - måste verkligen bestämma mina val nu, ahh! :S :P Hehe.

-----

Antagningsproven som nu pågår för fullt får mig att känna flera olika saker faktiskt:

* Det är otroligt skönt att slippa vara i sitsen där man söker och inte vet vad man ska göra kommande höst, om man inte kommer in. Den stressen och pressen är inget vidare..!


* Samtidigt kan det vara väldigt roligt att söka, göra auditions, man lär sig alltid någonting. Så någonting inom mig är faktiskt lite avis på det de nu går igenom (dock inte lika stor bit som är glad att slippa, haha).


* Och så ger det mersmak på framtiden och väcker nyfikna tankar. Ambitioner, prestationer och drömmar i ett enda virrvarr. Hos mig som hos alla andra. Hihi.

Idag håller jag tummar och tår för Jonas! :)


Hej då, nu ska här insupas musik! :P
*fnissfniss*

Kommentarer
Postat av: Camila

Johanna! Jag rodnar jue! Tack för alla fina ord. Du är min favvomalmöbo!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback