snöpepp

För första gången på ett år drog jag (bokstavligen) ut min långkalsonger med sina fina röda och rosa hjärtan ur garderoben. Snön ligger kvar! Äntligen lite ljus - och solen verkar också vilja vara med på ett hörn idag... mmm... I like!

Har precis läst ett mail från min förra sångpedagog. Saknar henne och hennes lektioner. De bästa ever.
Har sånglektion här idag med, men det är inte samma på långa långa vägar... Visst har jag utvecklat min klassiska röst (för första gången under min livstid hör jag nåt faktiskt resultat, haha), men... men nej. Hade ju inte varit helt fel om man fått spela nåt annat än klassiskt piano också... :/ Zaras mail gjorde mig dock lite mer pepp på framtiden och att våga fixa och trixa med mina egna låtar. Det gäller bara att våga... men ett steg i taget. Nu finns det ingen återvändo. ;) Hihi.

Äpplegröten och kaffet mitt smakade kanon och nu börjar jag bli redo att inta denna tisdag. Några ärenden och sedan skola, sen orkester ikväll. Shit jag måste öva!! HEJDÅ!

haha

Kommentarer
Postat av: Annelie

Sötnos! Du, om du inte har något för dig imorgon kan du ju höra av dig.. eller ja, med tanke på klockan så kanske du inte läser detta idag... jag hör av mig imorn! =)
Ja... Anders (gym-Anders, fast det förstod du nog) är ett stycke för sig... hoppas för hans skull att han tar tag i sitt liv. Och vad beträffar sambo-Andreas så har vi i varje fall kul när inte Hanna är här! *skrattar* Så jag är nöjd. Tillvaron är trevlig! =) Och ikväll fick jag massage av honom, gött! Nu ska jag läsa "konsten att vara snäll". Hörs imorn babe! Pussis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback