Glad påsk!

I natt när vi kom hem från Kuskowskys spelning (bra ni var!!) i Lund, bestämde jag och Calle oss för att det var dags att ge varandra våra påskägg. Hihi. Calle som alltid tjatat om att han aldrig fått nåt stort ägg, blev tyst och tacksam för all framtid, haha. Han fick med andra ord det vänstra ägget här nedan, fyllt med uppåt en 3 kg godis, hihi! ;) Det var han värd. :) Jag å andra sidan fick nog mitt livs sötaste påskägg, med Nalle Puh och hans vänner, fyllt med choklad, skum och fugde... mumma! :) Undrar dock varför han la ner geléhallon och annat rött godis... hehe. Jaja. ;) Hjärtanen var gulliga iaf. ;)

image68 

Idag har jag en lista på femtusen saker jag måste hinna göra. Som att måla ägg, öva, dammsuga och lämna katten till grannen... Tur att jag har hela dagen på mig. :) Men jag måste börja nu. Så hej då och GLAD PÅSK!!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Kul att ni kom! Det var en fin men lång kväll. jag är lite friskare nu dock. =)
kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback