Helg i Malmöland!

Sitter i sängen och snörvlar och nyser medan Calle gör sig redo för jobbet.
Alla nya människor, spänningar som släpper och det faktum att jag blev totalt genomblöt av ett ösregn på väg till skolan häromdagen och tvangs sitta med de kläderna och skorna i fyra timmar har nog något med saken att göra...
Jag "tröstar" mig lite med att jag inte har sång som huvudinstrument... Fatta laddad man är att börja skolan på riktigt nästa vecka, weeiiiiiiii! :D

Konserten igår kväll gick jättebra. Gospel från Ouagadougou (på franska). Värsta svänget och en helt underbar - men dock halvfull (i dubbel bemärkelse kanske? hehe) - publik.
Efter det var det fest. Jag hade tänkt banga ganska tidigt, pga förkylningen... Men ja... Det blev som det så gott som alltid blir när man säger så. Hehe. Med andra ord blev det partaj hela natten lång! ;) Buffé, vin, dans, schlagers vid pianot, öl, godis och lite mer vin hos Jannike och sedan massa mer dans (till och med vals och bugg, haha)... Underbar kväll, underbar start!! :)))

Idag är första gången jag kommer vara hemma själv här... Calle ska jobba, som sagt. Jag ska satsa på att vila upp mig, öva lite cello och greja här hemma. Ikväll har Lisa inflyttningsfest. ;)

bubbye for now, folks! ;)

Kommentarer
Postat av: Lisa

uärk! Nu kommer jag ha ÄNNU mer tvålfobi. Fast det kommer nog egentligen ur att det ser ut och känns som snor/loskor... Ärrrrkkkk.
Nu ska jag städa inför ikväll. Pusselihej!
Kolla min blogg också och läs BLT :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback