m.i.x.e.d.

Har packat ner en massa i mitt rum nu... Ser ganska så tomt och tråkigt ut. Konstig känsla, faktiskt. Blev lite sentimental en stund igår när jag satt och skrev vid mitt skrivbord med fönstret öppet och in strömmade varma vindar och balkanmusik... mmm... :) Sånt kommer jag missa. Fett. Och alla godingar... fasen vad tomt det kommer blir, insåg jag ändå. Undrar hur det kommer bli... Även om jag just nu längtar massamassa efter att bo ihop med Calle, så har jag haft det bra här och det kommer ju aldrig bli detsamma igen... Aldrig samma människor... hmm... Lite sentimental som sagt ja, hehe.

Ikväll är det konsert, som sagt, och sen åker jag in till Göteborg. Hihi, tänk att Calle numera kommer vara hemma på kvällarna! I liiike, tjoho! ;)))

Prag på söndag - längtar, weeiii! Känns som en schyst klass att åka iväg med... massa timmar i buss... hehe... hrm. :P

Väntar på post. Kom, kom! :D
Hyreskontrakt, IKEA-katalog och post från morfar borde komma snart...
Nu vill jag inte vänta mer, nu vill jag ha min post! Tihi! ;)

Very well... Borde fixa klart allt nu: Duscha, packa, öva...
Yep.

pussen, kramen
hej!

Kommentarer
Postat av: Camila

Haha, du ska ju lära oss fixa inbakta flätor på bussresan! Det lär ta ett tag!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback