Dansshow, konserter och soooool! :D

Det är sommarvärme och jag njuter gärnet i min prickiga klänning. :)))

Mamma och pappa är här i Göteborg på besök. Dansshow nu i eftermiddag, på Möllan, klockan 15.00 och 16.30.

Har varit på promenad och hälsat på Jens. Hihihi! ;)

Calle jobbar på Teknikmagasinet... Första riktiga dagen, eeey. ;)

Äta ute på Avenyn innan det är dags att åka till skolan, planeras att göras nu ikväll. Sen skola alltså. Konsert med Vinocello (vår cellokvartett) imorgon och på tisdag (i Uddevalla) och så den beryktade Mozartkonserten på tisdag kväll... hehe. Ska nog bli bra. Kul att få stå på scen och ge konsert igen! Too long ago... Så ja, besök till tisdag med andra ord. He. :P

Sjukt glad jag blir av solen. Sjukt glad jag blir av tanken på musikhögskolan och min alldeles egna (och Calles då ja, såklart, hehe) lägenhet! Weeiii! :D

Haha, jag har egen dammsugare! Asgött. Värsta Ferarrin! Hehehe. :P Röööd och fiiin. I like. :)))

Ja då var det väl dags att ta mitt pick och pack och dra mig några kilometer söderut. Hehe. Johanna dansa street. Premiär jue! Haha. Ja vi får väl se hur det går... Skönt att man inte känner så många - och att man har sommarlov sen, haha! :P Gräjt.

Galet. Bara två veckor kvar av skolan. Sjuuukt. Prag om en vecka. ;)) Lär ju bli hyvens. Tihi!

Nej, iväg nu då. Alldeles strax. Puh. Ahh.
OVER AND OUT!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Här är det också SOMMAR! Ska ut till stallet nu, typiskt att man håller på med en sport som kräver läderstövlar och långbyxor, hmpf. Gick det bra på showen? vavava?
Jag måste också köpa en dammsugare. yey. Kul.
Puss hej! :)

2006-05-08 @ 11:37:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback