Sometimes it's important to eat something with a lot of suger in... :P

Trött och helt sjukt sugen på godis. Men nej. Får klara mig till helgen... ;P Dessutom helt vansinnigt kallt här! Huu! Var ute på en promenad förut men höll på att frysa igen! Nästan i alla fall, hihi...

Torsdagar här blir lite som en helg... Man gör vad man vill, mer eller mindre. Idag har jag pluggat en hel del. Det var ett tag sen sist... Många lektioner har gått bort och så... Så det har inte blivit så mycket annat övande idag. Maler dock lite i bakhuvudet så det är nog bäst att sätta sig en stund nu... Innan "Medium". ;) Eller om det blir öl kanske... hehe. :P Hmm. Njae...

Sånglektion imorgon, wii! Men vad ska jag sjunga? Hmm... Man har övat så intensivt på sökningsstycken/sånger nu i år så nu när man inte längre har samma press på sig, så står man där... och undrar... suck. Ganska så skönt dock. Zara har nog nåt skojsigt. ;)

Underbart att dagarna är så ljusa nu! :D Blir dock väldans mörkt på kvällarna, och då blir lilla Johanna trötter... Mysigt på mitt rum och här på skolan... men då saknar man allt en soffa, en tv och en varm brasa... Har i alla fall varmt på rummet nu. Äntligen! Tack... hrm.

Nej, öva lite nu då ja. Stilla ett ganska så dåligt samvete. Så får vi se vart kvällen leder...

Imorgon:
8.00 Frukost (tyyyp)
10.00 Sånglektion
12.30 Lunch
16.41 Tåg mot Göteborg
18.45 Dansa


Japp. Sau ä di! Köss!

ps. VECKANS ORD = PARTYPOOP (haha, love it, puss) ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback