Centrala prooooov

Whaa... helt sjukt trött jag är!! Har varit på Musikhögskolan hela dagen idag (närmare bestämt mellan halv nio och sex) och gjort en massa prov... Är nöjd på det stora hela (dagens mål uppfyllt - trött men glad =) ) men lite bitter över missen på C1-provet. Klantade mig lite väl på gehörsmecket. Rytmerna tror jag faktiskt att jag satte, men fasen va dååålig jag var när jag skulle härma på sång och piano! Vet inte vad som hände... Hoppas alla andra också var sjutk dåliga, hehe. Hoppas i alla fall att jag inte kuggade! Tänk att göra det på en sååån sak - ahhh! :/ Keep your fingers crossed. Hihi. Kändes iaf helt ok, som sagt och det har varit riktigt roligt! Kul på musikaliska hantverket där juryn diggade som bara den, haha. Och härlig grupp att jobba med på ensembleledarprovet! Och jag tog mig igen gehörsprovet och skrev på allt - var lagom skeptiskt till gehörsprov mellan 17-18 efter en heldag med prov... Blev dock sjukt stissig (vågade inte varva ner efter andra provet så jag blev helt knäpp istället, haha) och dansade loss på Nordstan på vägen hem... hehehe. =D

Imorgon ska jag vara tillbaka på skolan klockan 09.00 och skriva teoriprov (satslära) i tre timmar... Puh... Sen är det klart! Längtar vi alla, eller? Oh yeah, oh yeah. ;))) Hoppas bara jag är nöjd imorgon med..!!

Efter det ska jag kosta på mig lite piffiga grejjor till min nya frizz... hihi.
Och sen slappa!!! Stannar nog här ett dygn till och försöker kanske få en biljett till "Askungen" på Operan på torsdag kväll... :))) Och mysa med Calle och pyssla om honom. Han är förkyld - och vi vet väl alla hur det är med pojkar och karlar som är förkylda... Hehe, säger inget så har jag inget sagt. =P

Nej, nu vill jag ha en macka till. =)

- PUSS och KRAM -

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller både tummar och tår för min lilla tös idag. Himla goa bilder. Ser att att du tagit dom i en härlig miljö dessutom.
Kram Mamma

2006-03-22 @ 08:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback