2006-03-27

Wii!!! Fick nyss 310 kronor i ersättning för mat för sökningsveckorna, då jag inte ätit på skolan... Sjukt gött! =D Trodde ju inte att det skulle vara så mycket... hehe... =P

Snart dags för satslära. Lite sådär lagom laddad... hrm...
Repa med "Den gamla blau" för första gången ikväll (cellokvartetten ska lägga stämmor på killarnas musik - konsert tisdag v. 16)...

Larsa ringde nyss: Cellolektion nästa måndag. Längtar!! =)))

Fortfarande seg och trött och lite småsjuk, men annars är det fint. Tiden rusar dock fram som aldrig förr - nästan obemärkt, huu - och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med allt jag ska och vill hinna..! Så länge man är pigg kan man ju dock utnyttja dygnet lite mer än vad jag gjort sista veckan, hehe... Hoppas det löser sig.

Vill hem och krama om alla vännerna nu. Gråt inte... Love ya!!! ;)

Idag åker Zara Tellander till Las Vegas... Hejdå, härliga 'sångfröken'!
Malin Zaki kommer inte heller tillbaka till oss på Dansforum... Hejdå, härliga 'dansfröken'!
Åhh...!!! :((( Attan då.

Idag regnar det. Snön försvinner. Trodde aldrig jag skulle säga det - men det är faktiskt skönt! Bara det inte fryser på nu..!! :/ Solen, kom! Våren, kom! Snälla, snälla? :))

Lektion nu då ja. Hmm.

Tiden, kom!!! Ahh!!!
Ciao... puss... bubbye! :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej! Jag kommet ill Karlshamn på skärtorsdagen och stannar till måndagen (den 17e). Ska bli kul att komma hem! När kommer du?
Puss!

2006-03-28 @ 14:49:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback