Himla hyvens... ;)

God kväll, gott folk! Nu är jag i Göteborg och har det gött. Slappt. Borde göra lite satslära, men skjuter upp det till morgondagen, tror jag, hehe... Calle jobbar men Simon är här och snart kommer Calles pappa och syster hit. Calle fyller ju 20 på måndag, så vi ska fira honom imorgon... :)

Gårdagen blev en hit! Yeahhhh, kul vi hade!! ;D Jag, Tobias, Åsa, Carl-Erik och stundtals även Anna satt på mitt rum och drack drinkar konstant hela kvällen! Haha! Klockan ett stod C-E i köket och bakade scones till oss... lättklädd, haha! :P
Slutade med att vi fyra förstnämda somade i min säng och i min soffa... hehe. Fint det, hehe.

Nej, det är nog bud på lite smaskig glass nu då... Mumma! Sen "Nisse Hult", hehehe. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback