*gäsp*

Tött idag. Men ser fram emot sånglektionen k. 10.00 så det är snart dags att börja göra sig i ordning... :)
Helt sjukt att det redan gått två veckor sedan jag var på väg til Gbg för att åka vidare till Österrike och minst lika sjukt att det redan gått en vecka sedan vi hade vår sista skiddag... Gud, galet sugen jag är på att åka mer! ;) Blir kanske en tur till Hestra i helgen i alla fall... Vore niiice. :) Sen fyller Calle år. Han ska också bli 20 - om än senare en jag, hehehe... :P Utöver det så är det dans imorgon. Annars inget planerat. Stannar på skolan över natten, eftersom jag inte har nån cello att ta med till Gbg och Calle jobbar... Blir förmodligen nån form av fest ikväll också, vilket ska bli himla hyvens. :)

Grattis, Herr Mozart! :)

I'll be back... tja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback