Intesiv helg väntar. Puh. ;)

Sitter i sängen och känner mig helt slut. Somnade på bussen på väg hem. Vaknade och tryckte på stoppknappen. Insåg att jag stannat bussen en hållplats för tidigt och kände mig tvingad att gå av. Lagom kul eftersom mina fötter värkte av skoskav från mina nya skor... suck. Så jag ska nog vila en stund nu. Snart. Sen kommer Lisa och Lars hit en sväng ikväll, tror jag. :))
Annelie har träffat Henke nu och Calle jobbar, så jag är helt ensam i hela vida världen nu. Hehe. Nåja, tyyp. ;)
Har varit sjukt gött att ha henne här iaf. Har shoppat i tre dagar i princip, haha. ;)) Idag med ja, haha.
Imorgon ska jag dock inte shoppa, men gå på Liseberg. Verkar bli ett gäng, weeiii, kul kul! :D Synd bara att man måste lägga sig någorlunda i tid. Jobbar 6-13.30 hela helgen... Men på söndag åker vi till Malmö och på måndag ska vi shoppa loss på Ikea, så det peppar mig, hehe! ;))

Höganäs (tallrikar, assietter, småskålar)
Filippa K-muggar
Träningsskor
Träningsbag
Fred Perry-linne
Två presenter till Calle
En väska (jag vet, jag veeet, men det var ett fynd, jag looovar!!!)
Ett träningslinne
Örngott med tryck

Ja. Det är nog på det stora hela vad som inhandlats de senaste dygnen. Nöjd och glad.
Dags att kolla saldot nu... hehe. ;)))

*PUSS*

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj vad du har shoppat loss vännen!=) fast jag vet hur det är, när man väl börjat kan man ju inte sluta.. jag är likadan själv=) hoppas allt är bra med dig o calle! Ta hand om er så hörs vi! puss!

2006-08-05 @ 10:38:15
Postat av: Sofia

oj vad du har shoppat loss vännen!=) fast jag vet hur det är, när man väl börjat kan man ju inte sluta.. jag är likadan själv=) hoppas allt är bra med dig o calle! Ta hand om er så hörs vi! puss!

2006-08-05 @ 10:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback