Tick, tack...

Johanna trodde hon hade gått upp i perfekt tid. Johanna hade helt glömt bort att det nu blivit vintertid!
Med andra ord gick jag upp i riktigt god tid... hehe. Kanske mindre kul med tanke på att det var fest igår kväll/natt... hmm. Men men, glad att det var tillbaka och inte framåt klockan vreds! (Pappa, varför har du inte påminnt mig??)
Så nu sitter jag här, i ett väldigt folktomt bibliotek och väntar på att minuterna ska gå. Klockan 06.55 tar jag bussen till Göteborg och 10.50 beger jag och Calle oss mot Karlshamn. Niiice. :) Egentligen hade vi (jag) velat komma med ett senare tåg, så att jag hade kunnat gå på dansklassen, men tji fick vi - det här var enda tåget med någorlunda humant biljettpris. Hade vi åkt ikväll hade det kostat minst det dubbla! Attans. Men men, det blir skönt att komma fram i hyfsad tid i alla fall. Och skönt att vi kom med ett tåg utan femtioelva byten också... Jepps.
Nej, nu ska jag kolla min mail och mitt saldo så är det kanske dags att dra sig neråt byn sen... Med cello och väskor och meck... suck! Hehe. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback