Bland boys och blåbärspaj.

Vi har nyss sett "The boys are back" med Clive Owen.
Mitt bidrag denna hyrfilmshelg.
Den var bra. Fin.
Och ja, jag grät.
*******************************
Nu ska jag ta mig en dusch och sedan lägga mig och läsa.
Äntligen har jag ro till det...
"Skumtimmen" av Johan Theorin ligger på tur i pockethögen.
Hoppas den är lika bra som "Nattfåk"!
*******************************
Eftermiddagen spenderades på skolan och sedan med goa Hanna.
Blåbärspaj på Mocca, mmm.
Firade att jag ska bli äldre (vad är det egentligen att fira..??),
men framför allt att Hanna tagit examen OCH fått jobb!
Heja! Hurra!
*******************************
Imorgon är det åter skola.
Möte, kammarmusik och övning står på schemat.
Har några skrivläxor kvar,
för övrigt börjar nördterminen nu.
Cello, cello, cello.
Som jag har längtat. ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback