Tre alarm senare...

Det är sådär skoj när man ställer klockan på 7 och vankar 9.30, tre alarm senare... inklusive snooze!! :S
*
Men det är så vitt och fint därute att jag inte kan vara ens lite irriterad. :)
Vintern är här och jag ska få använda min nya fina dunjacka! Whihii. Inköpt igår på Cross, yeey:
Har fått lite skrivet nu på morgonen (?) i alla fall. Min handledare har i alla fall anmält att hon tror att jag blir klar i tid, så det känns bra. :) Vore dock fint om skolan kunde behaga meddela när deadline är..?! Grr.
*
Var förresten på Mary Kay-party igår och nu har jag silkeshänder, minsann! ;)
Köpte dock ingenting, men ska ha ett litet party jag med, är tanken, så då blir det nog ett set.
Är det nåt som det är värt att "lyxa" till så är det hudvård, det tycker jag.
Tack Annelie för en mysig kväll!
*
Nej, men om man skulle hoppa ur mysbyxorna och bege sig mot skolan kanske?
Hemmaövning lockar, men Calle har sin lediga dag och jag behöver öva intonation... skola it is! :P
*
Ha en bra dag, gott folk!
Cykla försiktigt! ;)
KRAM JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback