Mycket man vill...

...och det mesta kostar tyvärr pengar... Men på önskelistan för tillfället står:

- axelremsväska (de få jag har som man bär med lång rem rymmer inte min plånbok, vilket är lite jobbigt)
- träningsskor (lite i taget faller mina sönder... och de har inte direkt doften av nya skor kvar... :S)
- långärmade, figurnära tröjor med fina ringningar (har inte många långärmade tröjor alls, tunna that is)

Dessutom bäddar ju Göteborgsvistelsen för ett besök på Freeport. Där skulle jag förutom träningsskor kunna tänka mig hitta lite fräscha träningskläder, en varm och go mysdress och varför inte lite nytt i Höganäs eller nån fin Filippa K-mugg? :)

Ett besök hos massör och frisör känns också angeläget. Var väldigt länge sedan jag gjorde något av det - vilket både känns och syns... Något ligger uppenbarligen i kläm i mig, för vänster lillfinger envisas med att domna bort då och då, vilket är måttligt irriterande då det ju händer att jag använder just det fingret..! Lite piff på huvet skulle också göra gott...

Ja. Så är det. Jag får väl återkomma med hur det hela går. ;)
Så länge säger jag stort grattis till båda mina favoriter: Calle och Erika, för att de är så himla bra och duktiga! Grattis! <3

Kramar Johanna***


Kommentarer
Postat av: Erika

Du är också himlans bra och duktig! <3 Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback