MONACO

Skriver nu nga rader fran Monte-Carlo. Halsar pa morfar och Renate, vilket jag tyckte var en bra och sjalvklar sak grej att gora, nu nar jag anda befann mig i denna delen av Europa. =)
Det har varit akademiskaturne och sista stoppet innan hemresan var Milano; sa morfar och Renate kom dit till konserten och sa akte jag med dem hem igar. =)
Idag har jag legat pa stranden nastan hela dagen - sjuukt nice, hihi! Pa vagen hem stannade jag pa Haagen Dazs uteservering och kopte en helt vansinnigt god glass. Mums! Just nu chillar vi hemma, for att vid 21 ta oss till Cafe de Paris och gora en revival av gardagen: champagne och middag med vilka jag kallar de grekiska pantertanterna. I will leave it like that, hehe. ;)
Turnen har ocksa varit valdans nice, med fantastiska vanner, vackra omgivningar, bussfester, vinprovning, strandpromenad och bussbussbuss - pa gott och ont. Mest gott, tycker jag hihi! Nu luktar bussen tydligen jast avforing dock, sa pa sa vis ar jag glad att jag har annat att lukta pa, haha! :))
Hur som helst ska det bli extreeemt skont att komma hem imorgon! Borta bra, men hemma bast! :)

Nu orkar jag inte klura mer har bland alla konstiga tangenter; men en liten update/avskrivning blev det ju iaf! ;)

Varma kramar***
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback