Vem roffar åt sig alla värdefulla minuter?!

Det är måndag kväll och jag borde verkligen gå och lägga mig. Men jag vill inte. Har ju nyss kommit hem känns det som! Var i skolan 8.30-17.00 och spelade nästan hela tiden. Sen åkte jag och Hanna och storhandlade och jag var inte hemma förrän efter klockan var 19. Och efter att alla varor packats in var det dags att fixa kvällsmat och sen kom Calle, vi åt och såg lite film och så har jag försökt fixa med min telefon. Och nu är det alltså läggdags! Hjälp.
Ska i alla fall hoppa i säng, så får jag göra dirigeringsläxan där, haha! :P Hrm... Så får det bli.

Gör mitt bästa för att försöka reducera och prioritera. Denna veckan och nästa är minst sagt välfyllda! Puh.
Ser dock väldigt mycket fram emot några av sakerna som händer - att Soten kommer hit nästa vecka framför allt. ;)

Men nu: sängen!
Hoppas att jag slipper drömma knasiga drömmar och vakna med "Vi är pojkarna som busar..." denna natt också! (!!!???) :P Haha. Pusspuss!
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback