slutet - början - ångest - gött

Jullovets sista vecka. Inte utan att jag får lite ont i magen när jag tänker på det. Som alltid... Men sen brukar det å andra sidan vara väldigt skön då det är vardag igen, rutiner och... och helt enkelt mer saker som blir gjorda. ;) För ojoj, vad Johanna har tagit det lugnt nu. Medvetet är det ju dock. Och jag tror också nödvändigt. Och i skrivande stund har som sagt inte längtan efter vardag och rutin infunnit sig, utan jag skulle mycket gärna kunna vara något av en "desperate housewife" ett tag till. Sen skulle jag dock få nog, det vet jag ju. ;)
Idag står det dock en hel del saker på agendan. Måste göra lite saker här, och sen ska jag åka hemhem för att fira mamman min som fyller år idag. Blir bara en blixtvisit (pga ännu fler saker som måste göras), men bättre än ingenting ju. ;)
Nu åter till dagens missions!

// Johanna ;)


ps. Hannor - grattis på er dag! :) <3 ds.


Kommentarer
Postat av: h

2009-01-05 @ 11:27:12
Postat av: Hanna

haha var jag som råkade skicka den väldigt korta kommentaren innan! :D skulle bara säga TACK! ;) hihi. puss på dej o hälsa stort grattis till din mor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback