Mjukstartar*

Så var det nytt år igen. 2009. Tjugohundranio. Eller tvåtusennio, om man nu föredrar det. Ett helt nytt år. Vad kommer hända tro? Det vet ingen, men vad jag däremot vet är att det varit en rekordlugn start och att det varit och är väldigt skönt och efterlängtat. Igår gjorde jag och Calle absolut ingenting - något vi nog aldrig tidigare unnat oss i den utsträckningen. Såå mysigt att ligga kvar i sängen och kolla på film, för att sedan avancera till soffan och fortsätta med denna inte alls särskillt betungande uppgift där. :) En promenad tog vi också - för att inhandla en påse godis och hyra film. ;)
Idag jobbar Calle, men jag har unnat mig fortsatt vila. Frukost i sängen och 6 avsnitt "Sex and the city", hihi. Inte helt fel det inte. ;) Men nu känner jag behov av både frisk luft och en skön dusch, så det får det bli. I omvänd ordning dock.
Nyårsafton var mycket lyckad - en bra fest i en fin lägenhet, omringad av massa trevliga människor. :)

Kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback