Dagen efter (tack för igår!)

Igår hade vi fest. Den första här - så det blev en kombinerad inflyttningsfest och födelsedag/ar/sfest! TACK ALLA FÖR EN RIKTIGT JÄKLA FIN FEST! <3 Hihi! Var verkligen en höjdarkväll, med fina vänner, goda drinkar, skratt och dans.
Hydén fick även in ännu ett fint och anmärkningsvärt citat. Jag, Lisa och Frida satt och pratade och Lisa sa att hennes mamma är barnmorska, varpå jag kläcker ur mig: "Har hon fött dig då?" HALLÅÅÅ. Ja. Typiskt mig. Kul att man kan roa iaf haha. ;) Förra helgen lyckades jag (också denna gång med Frida som vittne) göra den eninenta förklaringen att: "Nej, han såg inte tysk ut. Han såg utländsk ut." Ja, så är det. Och idag har vi återställt lägenheten och ska snart sammanstråla med mina föräldrar som kommer ner för att bjuda mig på pre-födelsedagsmiddag och ett ikea-besök. ;) Ska bli mys. Dock borde jag verkligen öva... men tiden räcker inte till... Får gå upp i ottan istället. ;)
Det var allt för nu.
Tack och förlåt.

Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback