Mys!

Vaknade klockan 10.00 efter några timmars sömn. Var på kräftskiva hos Annelie igår och även en sväng på Slagthuset och dansade lite. Var väldans trevligt. ;)
Idag har man dock varit lite seg... vilket förmodligen inte var kräftornas fel, hehe. Men vi myser på här bäst vi kan. :)
Var på konditori Hollandia och fikade gott, strosade omkring på stan och njöt av en härlig höstlördag. Mmm. Idag har jag även köpt väskan jag kärade ner mig i för några veckor sen! :)) Känns riktigt fint, hihi. Sen har vi kollat kappor till Calle och det fanns väldigt mycket fint. Speciellt en på Zara, får se om det kanske blir den... ;) Nice.
Just nu sitter vi i soffan och degar. Äter godis och har det allmänt gött. Mmm. Känns lite drygt att man ska upp och jobba klockan 7 imorgon bara... men med tanke på att väskan nu är köpt så är det ju iofs inte helt fel, hrm, hehe..!
Ska nog öva lite snart, tror jag. Fick extremt mycket läxa, men det känns skoj! Eller? Hehe. Jo, jag intalar mig det i alla fall, hehe. Ska fixa klart min lilla övningsschemabok som jag också köpte idag. Seems like a good idea! :S
Jag älskar lördagar. :)
Tjohej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback