Bullar i ugnen

Sitter här med en massa bullar i och utanför ugnen och undrar om jag kanske (faktiskt för ovanlighetens skull när det gäller bakning) har misslyckats. De jäser dåligt. Skit också. Nåja, jag ger det några minuter till så får vi se hur det blir... Luktar gott gör det i alla fall. Det är bra.

Det har varit en fin dag. Regnig men fin. Fått ett och annat fixat och njöt av att vara nästan ensam på skolan i morse... :)
Mös dock ännu mer när Rebecka anlände. :) Vad jag och Malmö saknar henne! Och nu ska hon till Tyskland i nästan ett år! Men ett år går fort. Det kommer bli bra. Det kommer bli jättebra, snäckan. ;)

Imorgon blir det tvätt och skola för hela slanten. Cellolektion. Sista innan betinget?!
Sen får jag se till att packa klart... och fixa några saker som ännu inte är färdiga att kryssas av. Ja, jag har en lista, haha.

Nu är det dags att ta itu med de vesna bullarna... :S

PUSS!!!

Kommentarer
Postat av: Mary

Ha det så otroligt härligt underbart på resan! Puss och Kramar!!

2007-05-19 @ 15:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback