Nostalgi.

Nostalgi. Från folkislivet. Från musik annan än vad som kan kallas "klassisk". SÅÅÅ HIIIMLA SKÖÖÖNT!!!

Jag är nyss hemkommen från spelningen på Fridhems folkhögskola. Det var Alex Darland, tillsammans med sina musiker (Jens och Magnus - trevligt att träffas! och Sandra och Staffan och så jag). Så himla kul att det var så många andra kända ansikten där! Allt från karlshamnsfolk till spelman på taket-medspelare och jobbarkompisar från Götlaborg! Roligt! :)) Fasen vad gött att se alla igen! Och fyy fasen vad gött att spela nåt "annat". Det blir så jäkla massa klassisk musik på musikhögskolan. Visserligen älskar jag det också, men jag märkte verkligen idag hur mycket jag saknar allt annat! Åhh... Allt! (Utom dansband, hehe). Gav allt en framtidspepp också, fler dörrar att öppna... Åhhh, Alex tack för en kalaaaskväll! Det var PRECIS vad jag behövde! Hade det hur gött som helst. ;)

Anar att jag skriver hur klöddrigt som helst (är klöddrigt ens ett ord??), så... så god natt, helt enkelt, hihi.

Pussis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback