:/

Såg "Forrest Gump" igår. Jag har aldrig sett den förr. (Jag har inte det, ok?! Hehe.) Jag tjöt formligen...
-Är det så fint?, frågade Calle där han satt bredvid mig.
Ja. Så fint var det.
Vänskapen, kärleken, ödet...



Drog onkeligen paralleller till mitt eget liv:

Fick tryck över bröstet när jag insåg hur kort livet är. När jag inser hur man kan slösa bort det - på ett eller annat sätt...
Då känns det i alla fall underbart att man verkligen har hittat sin prins iaf. För det tror jag faktiskt att jag har. :)
Visst kan man ha sina dagar, men det har å andra sidan alla.
Det är Calle jag ska - och vill - vara med.

Sen finns det en annan person i mitt liv som alltid betytt väldigt mycket för mig.
Men vänskap - liksom kärlek och mycket annat här i livet - is a two wayed street (för att citera King Marchan)...
Jag har verkligen försökt under ett år... men... Nej. Att personen knappt hör av sig till sin familj heller är inte vare sig nån förklaring eller ursäkt. Bara ett konstaterande. Men nej, det är inte min tur nu. Jag väntar. Och väntar... Och lär nog få vänta lite till. Känns j*ligt trist faktiskt.
En och annan tår för det igår också, som ni som sett filmen nog förstår... åhhh!!! :(
(Visst, jag kommer alltid finnas där. Men inte på samma sätt. Det går bara inte. Fattar du inte? Man kan inte bara försvinna ur någons liv och sedan förvänta sig att allt är detsamma när man väl pallar vara lite social och visa intresse för vänskap igen. Det går bara inte.)



Yep. Där tog filosofiska Johanna ett break för dagen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja, visst är det vuxenpoäng?!! =) Hehe... jag har massa vuxenpoäng att samla under det närmsta halvåret känns det som... wei, vad kul! =) jag köpte mig en mixer på elgiganten ute på mobilia igår (tips förresten, om du inte har nån! Både ballongvisp, minihackare och mixerstav för 349kr!) Hmm.. och så skulle jag svara på nåt du frågade... *tänker* jo just! Om jag sökt nåt mer än mäklare! Nej, jag sökte 3-årig mäklare i första hand och 2-årig mäklare i andra hand. =) Love ya! Pussis

Postat av: Lisa

har du inte SETT forest gump? :P
Ikväll ska jag se singin in the rain på bio, whii! :)

Åh, igår, det var nog bara lite pms alltså, för jag var sjukt deppig och hade värsta ångesten och allt var bara bläää. Men jag är gladare idag :) Förlåt för att jag bara ställde in sådär, had eju tänkt komam och titta på katten :) Men jag kunde helt enkelt inte. :/
Får man fråga vem det är som du har "förlorat"? :/
Iallafall. Nu är det dags för en liten promenad i det fina vädret!
Puss!

2006-09-17 @ 17:14:37
URL: http://lisawesterlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback