Konserter hit och dit.

Första konserten på Musikhögskolan avklarad. Det gick helt okej, och efter omständigheterna tycker jag vi får vara nöjda, absolut. Kul var det också, hihi. :) Men jo, lite nervöst... Dock verkar det som om jag ändå fick loss en hel del spänningar dagen innan...
  Fler ursäkter och löften om förbättring. Uppskattas.
Fler och fler på vår sida. Tack.

Idag ska jag ha cellolektion där de som jobbar på Operan övar. Weiii. Känns nästan som gamla goda Göteborg då ju! Hihi. Åh, saknar operan där... mmm... Men först lite dirigering och kör. (Varföör offrade jag mig att lära ut en körlåt?! Jag har inte haft tiiid denna vecka! Ahh! God be with me... please? :) ) Sen ikväll bär det av till Karlshamn. Repetition ikväll och imorgon, konsert imorgon med Monica och Karl-Axel Dominique och min goda gamla orkester. ;) Och sen fira Caroline som blev 18 bast igår!! :D Och sen fira lite att jag och Calle faktiskt stått ut med varandra i två av dem... hehe. ;)

Skola nu.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback