Nu har han hunnit ikapp! ;)

Nu är Calle lika gammal som jag! Känns bra. Inget barnarov längre, hehe... ;-)
Hade lite svårt att komma på nåt firande i samma kaliber som det som han fixade åt mig, men nu när dagen strax är över vågar jag nog säga att jag tror att det blev en ganska så bra dag ändå (trots att han jobbade).
Jag väckte honom ("väckte" antagligen) med sång, paket och ljus. Flaggan hittade jag bara inte! Väl på sängkanten berättade Calle vart han lagt den, så då gjorde jag om allt en gång till. Bytte tonart på sången för att få det nästan som nytt, hehe. ;-) Calle fick en mössa som matchar hans coola skidkläder och så fick han en weekend i Paris. :))) För två personer. Jag räknar blint på att jag får åka med, hihi. ;))
Sen var det då jobb för C. och övning för mig.
Hämtade upp honom på jobbet och levererade skjorta och parfym. Smått förvirrad promenad följde och det han både antas det ena och det andra, innan vi slutligen hamnade på Big Bowl där bowling, öl och fyra goda vänner väntade. :D Fler skojerier följde och till slut satt vi alla åter samlade på Nya Buffén. Vårt favorithak, hihi. Så trevligt och så gott! Alltid. :) Tror alla sex fortfarande är prooooppmätta, haha! :P Kaffe och mys uppe hos oss som grädde på moset. :)
Nu väntar sömn och imorgon drar en spännande men intensiv vecka igång. Först liten turné till Växjö och sedan orkesterprojekt på skolan med konsert på lördag.
Ha en god vecka, gott folk! <3
Pussar och kramar // JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback