Men hej igen va! ;-)

Det killar lite oroväckande i min vänstra hand. Varning. Ajaj. Fasen har ju inte tid med mer överansträngningar nu!! Examen is coming up för tusan! :P Och yes, Hyddan har multum att öva på! Tuur att det är så skoj! Haha. ;-)
Hade förresten lektion för ett riiiktigt ess idag. Inspiration, hej! :-) Tihi.
Mer inspiration boostas för närvarande via Joni Mitchells musik och inte minst albumet "Blue". Hur kan jag ha missat henne hela mitt liv? Typiskt bra Johannamusik ju! Lyssna, vetja!
*******
Jag har förresten kommit fram till två ORD som so far får symbolisera 2011:
- njuta!
- förvirring!
*******
Jag har även korat de två äckligaste lukterna i mannaminne:
1. Granndamen och hennes lägenhet (död?!?)
2. Hönsbajshuset mellan tåget och teatern i Marsvinsholm (rutten leverpastej från regalskeppet Vasa-ish?)
*******
Jag lämnar det där.
Fortsättning kan följa...
God natt så länge! :P
JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback