torsdagsmix

Det är en välblandad dag det här. Försöker vara nöjd över att vara effektiv, känna att det är okej att hinna lite av mycket hellre än tvärt om (vilket jag nog brukar föredra). Haft mysigt möte i morse med fina flickor från klassen och scones. Lättade våra exjobbshjärtan och fick mig att komma igång lite med skrivandet. :) Blev även en Lisbeth Dahl-burk från Meloa... tihi!
Känningar i ryggen kom vid lunchtid. Ajaj. Pallar INTE med att den låser sig igen!! :S Så jag har bokat massagetid ikväll och övar lugnt idag. Hoppas det hjälper. Borde kanske boka tid hos kiropraktorn också... i förebyggande syfte? Hon sa ju att jag borde... Får se den 25:e. ;) Valde massage denna gång, hoppas det var rätt val...
Ska ner till Hemköp och Systembolaget nu. Fest imorgon! :) Ojoj, vad jag längtar. Lägenheten ska fyllas av kräftor och godingar. :)
Ha en superbra eftermiddag och kväll!
kramar *** Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback