Skriva. Nysa. Spela. Drömma. Läsa. Sova.

Har styrt upp inför exjobbet nu, fixat Word och mailat informanter, skrivit om frågor och grejjat. Piuh. Anar att det kommer bli en del meck med detta i höst... men det ska gå! Kommer jag bara in i det och blir klok på hur jag ska arbeta så ska det nog bli lite kul rent av. Nu är det dock en salig röra och ovetande i mitt huvud... gahh.
Så jag övar mest istället. Så blir jag i alla fall lite bättre på att spela cello. ;)
Skämt och sido...
Har smittat Calle förresten. Nu är han sjuk, förkyld. Bläh. Köpte tidning och en gigantisk Pucko till honom idag så han blir nog bra han med. "Jag är lite fuk", ringde han och sa innan idag. Söte.
Skolångesten är över. Jag njuter i fulla drag av vardag och att vara på MHM: spela cello, dricka kaffe och vara omringad av finfina människor, det är inte illa det! :) Önskar ju dock att det kunde vara så liite till... <3
Köpte för övrigt mitt livs första brudmagasin igår. Ahhh! :P Nu fick jag, kände jag. Och så bra det blev. Jag och Ida har drömt oss bort bland spets och marsipan idag, i snö och på Mauritius... håhåå så nice. Mycket fint finns det!
Anar att jag måste skaffa mig en bröllopsbok... att klippa och klistra i, klottra och ha mig. Har en pygméliten anteckningsbok sen ett tag tillbaka men den... Den kommer inte hålla, kan vi väl säga iaf hehe. :P
Nej, sängen nu.
Kanske i sällskap av Bröllopsguiden, tihi... ;)
// JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback