Kommentera mera, tack! =)

Gråa Malmöhösten är här. Blött och grått och tråkigt väder. Till synes konstant. Suck. Trött jag blir av detta sorts väder! Trött som få idag. Vädret bidrar som sagt men en härlig helg fast med för lite sömn är nog ändå största boven i dramat. Ska öva lite till, sen hem. Tar emot att gå ut i regnet. Vill ha vattentäta kläder... Försöker komma på saker att locka mig ut med och pigga upp mig med men det går sådär. Hehe. Men vad gör man va? ;) Nej, åter till arbetet nu då. Skriv gärna en kommentar när du ändå är här förresten.:) jag ser ju att jag har besökare, men avtrycken är få... Kommentera mera vetja, det piggar upp! ;) Puss puss.

Kommentarer
Postat av: Hanna-panna!

Du vet att jag kikar in här titt som tätt. :) fick du mitt sms igår? Puss!

2010-09-20 @ 17:50:46
Postat av: frida

blogga på,roligt och mysigt att läsa! =)

2010-09-22 @ 21:39:11
Postat av: Hanna & Vilgot

Vi smygläser..hiii

Hoppas allt är bra med dig vännen och att vi snart kan ses igen. :)

Kram Hanna & Vilgot

2010-09-23 @ 14:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback