En dag som denna...

Jag tror inte att jag kommer flytta tillbaka till Karlshamn, det gör jag inte. Men det är inte utan att jag ibland önskar att jag var där, eller åtminstone nära. En sådan här söndag till exempel. Hade varit mys att bara kunna glida förbi föräldrarna på en kopp kaffe och spela spel eller äta middag. Det vore fint. Det tänker jag på då och då. Tack och lov är Malmö ändå "nära" och ofta får jag ju besök av just dessa föräldrar. Det är skönt. Mys.
*
Malmö. Malmö... Staden som inte alls tilltalade mig från början, men som nu verkligen är Hemma. Älskar verkligen vår lägenhet och trivs så bra här. Undrar om vi kommer att förbli öresundsbor även i framtiden eller vart vi tar vägen..? Knappt värt att fundera över. Svårt att gissa eller tro. Njuter hellre av stunden och alla fina människor som finns här. <3
*
Men, som sagt, ibland vore en söndagsfika HEMHEMMA väldans nice. ;)

En bild från förr. Hemhemma.
Så små vi var, och så snöigt det var.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni är välkomna hem precis hur ofta och länge ni vill.. Kramar från mamma

2010-09-13 @ 17:36:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback