ayn

Mumsar i mig lite päronyoghurt (var god den var!)efter en eftermiddag i studion. Eller tja, Jörgens lägenhet närmare bestämt, men så nära studio man kan komma i en sådan. Teater 23 sätter upp "Ayn" och ville ha lite cellomusik och ljudeffekter. Kul kul! =) * * * * * Baci vilar lite i mitt knä. Hon är en riktigt myskatt hon. Och hör och häpna: hon har nästan lärt sig att spinna nu! Katten som varken kunde jama eller spinna har snart klurat ut hur man gör i alla fall en av de där annars ganska så kattiga sakerna! Grattis gumman, hihi. ;) Min lilla mysprinsessa är hon iaf... <3 * * * * * Första veckan i skolan avklarad. Har övat mycket men inte gjort så mycket mer, bra start! :) Nästa vecka blir det dock till att sätta igång ordentligt med det beryktade examensarbetet... Det känns bra att vara i skolan. Jag gillar ju som bekant den där bubblan. ;) Lektionen i tisdags gick förresten bra, det skrev jag ju aldrig (om någon undrar...). Efteråt övade jag ändå på lite saker - befästa lite snarare - och sen unnade jag mig en sen eftermiddag och kväll i soffan. Calle kom hem med tidningar och nässpray för känsliga näsor, fina han. <3 * * * * * Ikväll ska vi inviga våra nya Iittalaglas! Måtte de vara goda, haha. Snygga är de iaf! ;) Jessica och Philip ska göra oss sällskap. Ska bli nice. Nu är det fredagsmyyyyyyyyyys! ;) PUSS PÅ ER! Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback