Topp-Tio-Tisdag

Så kom den. Första höstdagen som var grå.
Regn och rusk hela förmiddagen och inte förrens långt in på eftermiddagen lyckades solen stråla igenom. Så välkommen den var. Så välkommen.
Men så tog det också halva dagen och åtskilliga koppar kaffe för mig att vanka. Helt galet. Är det redan vinter och dags att gå i ide, tänker jag och huttrar till?
Men tro det eller ej, jag vankade till och hade en superdupercellolektion! =) Så gött och så totalt oväntat, haha!
Whihii, va glad jag blev. Hittade saker jag letat efter såå länge..!! Hoppashoppas nu bara att de är här för att stanna! ;) Men det ska jag nog se till, hihi! :) Ä.n.t.l.i.g.e.n. :) Har långa vägar kvar att gå, men helt klart ett stabilt steg framåt, cathinggg! :P
Tog omvägen förbi Cross och njöt av lite trevligt sällskap. Passade även på att plocka med mig den mössvinst jag vann på p-mötet igår, yeey, hihi. ;) Och en snygg t-shirt att jobba i, tjoho.
Efter det har jag suttit med exjobbet och stillat mina plugghästnerver, hihi.
EN BRA DAG, med andra ord! Och så glad den gör mig! :)
*peppar, peppar, ta i trä*

Fan vad det är kul att spela cello.
Fan vilka fina människor jag känner.
Fan vilken gosig mössa jag fick, tihi! ;)
Önskar er en angenäm afton!
Själv överväger jag lite gym, men kanhända att det skjuts på till morgondagen... Desperate Housewifes ska det bli i alla fall! Ledig tisdagkväll som det är. ;)
Puss på er // JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback