Sköna söndag.

Vaknade sent (om man inte räknar att vi vaknade kl 7 i soffan, hrm) och satte igång att skriva lite nästa med detsamma. Frukost och Sydsvenskan. En stund senare tog vi en fantastiskt skön höstpromenad - bort till Västra hamnen, längs Ribban... mmm! Stannade till vid havet och mumsade på några smaskiga bakverk vi köpt med oss. Njöt av känslan bara havet kan ge, förundrades över dimman och Malmömässans nedmontering.
Väl hemma har jag bara legat på soffan och läst i Calles Cafétidning som jag gav honom när han var sjuk. Riktigt bra faktiskt! Skönt att bara ligga och gotta sig lite och knapra brända mandlar. Mmm!
Lite övning måste det nog bli nu, även om jag är sådär taggad... Det är nåt med söndagar, det är inte mycket nytta jag vill göra då - hur kul det än är annars! Lite konstigt kanske. Kanske inte.
Söndagar är fina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback