Bland ord och dun.

Sitter och transkriberar exjobbsintervju. Aningen jobbigt och tidskrävande att få ner på pränt vad som sagts i mina intervjuer, men samtidigt lite roligt, faktiskt. Lite. Ska ju dock bli roligare att få sammanställa någonting av det. Men lite grovjobb då och då, det är bara trevligt. Skönt att få resultat svart på vitt för en gångs skull. Skönt att kunna se och veta att man göra framsteg. Sån lyx är man inte van vid som musiker inte! ;) Nåja, fördelar och nackdelar med allt här i livet. Nu får Hydonkens gamla plugghästsida stimuleras lite också, hihi.
**********
Jobbat i butiken i eftermiddags. Vintergrejerna har kommit nu! Whihii. Har mysigaste hooden på mig nu, mmm! :)) Kom in och hälsa på mig nån dag vetja, där finns fina saker för alla: jackor, mössor, fleecar, skidbyxor... massa fint. Finns bland annat en fin och supervarm dunjacka som skulle gjort sig fint i min vintergarderob, tihi. Frusen som jag är! :P
Det är allt bra kul att stå i butik också, det är det. Speciellt när vi har så go personal och bra varor. Yeey. ;) Väldigt mycket mer humana arbetstider än vad jag varit van vid tidigare är där också. Hurra så bra.
**********
Skulle vilja träna men tid och ork fattas. Har varit mycket med både skola och jobb denna vecka. Men imorgon kväll kanske jag kan tya ta mig pyttebiten till gymmet och prestera lite? Så får det bli. Aske baske mig. Är ju så gött när man väl är där och för att inte tala om efteråt! Mmmumma!
**********
Nej. Dags för lite transkribering igen. Informanten tycks aldrig sluta prata... Fort går det också, hej och hå. ;)
Imorgon blir det sovmorgon! Ska på frukostmöte ang. exjobben kl 9 så tidigast klockan 8 ska jag gå upp! :P
Puss på er där ute!
JOHANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback