Warum?!

Det är fredag och jag har precis blivit lite uppstressad över morgondagen. Ska spela på ett bröllop i Gbg och tanken var att jag/vi bara skulle åka över dagen. Men tågen slutar gå redan 19:42! Jeeelp. Vet i tusan om vi hinner klart tills dess! Och jag måste verkligen hem där på kvällen... åh. Går f.ö. inga tåg tidigt på söndagen heller, gaaah!
Värsta alternativet är väl om jag tvingas ta nattbussen som går mellan klockan 3 och 6 ca. Heej va skoj det vore..! Inte riktigt vad min kropp pallar med just nu, känner jag.
Hostar mer än jag sover om nätterna... yeey.
Tvingar mig i eftermiddag till lite chill, men jag blir ju som bekant bara rastlös och fylld av dåligt samvete! ÅH.
Vaaarför blir man alltid sjuk när man som minst behöver det?!?
Åååååhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.
Why, why, why..?


Här kommer iaf en bild på Ittalas fina små "Vitriini", som genast får mig på bättre humör!
Söta som socker. :)
"Modern version av gammelmormors små pillerburkar... <3

Kommentarer
Postat av: erika

Söta som socker,ja! Men attans så dyra ;) Jag har kikat på dem ända sedan de kom in i butiken...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback