Snart frisk! :))

Klättrar uppåt på friskhetsstegen, hurra! Först nu jag inser att jag var ganska ordentligt dassig ändå... hehe. Men det känns ju aldrig så där riktigt överdjävligt just för stunden. Med positivt tänkande och lite traditionell envishet klarar man det mesta... Men jo, visst var jag sjuk, inser jag nu. Haha. :P
Men nu är jag alltså så gott som frisk! Tjohoo. Har inte tagit mig en pilla eller hutt på hela dan faktiskt! ;)
*
Har precis pratat med bästaste vännen på telefon.
Så underbart att ha henne så nära. :)
Bara en bro bort. Hihi.
I sommar ska det bli massor med mys, rosévin och cykelturer... ;)
Längtar!
*
Efter mer än en vecka utan någon som helst träning eller fysisk ansträngning börjar jag få lite myror i byxorna. Sjukt pepp på att komma igång igen! Dessvärre har mitt friskis-kort gått ut..!! :( Men danskortet finns kvar lite till i alla fall! :) Och i kombination med diverse provapåträning (man får ju vara lite kreativ hehe), utomhusgympa, inlines, golf och promenixer ska det nog lösa sig. Får se hur länge jag klarar mig utan kort. Hade jag bara haft ett par hantlar hade jag ju kunnat göra en hel del här hemma... (Student/sommar-ekonomin gör sig påmind). Men lite kreativitet kanske kan vara till hjälp även med det? Fyllda flaskor kan ju tex fungera. Frågan är bara vad som har tyngst densitet..? Man får ju ha sjukligt stora flaskor om det är vatten som ska fylla dem, alt. göra galet många upprepningar, haha. Jag ska nog komma på nåt... Förslag välkomnas dock varmt! ;)
Snart är det dags för utegympa på Ribban - häng med vetja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback