Ledig = Fusk?!

Det är tydligen helgdag och allmänt ledigt imorgon. Ingenting min almanacka tycks veta något om...?!
Fulltbokat med rep hela dagen, närmare bestämt. Men det blir kul. Öva och repa. Jag gillar ju det liksom, tihi. ;)
Calleman är dock ledig (!) så har vi tur kanske vi i alla fall kan få en mysig kväll ihop. :)
Nu är han på väg till Växjö. Funkbandet ska spela ikväll.
Själv har jag jobbat i butiken i eftermiddags. Där var lugnare än lugnast. Tydligen få som är sugna på shopping när det ösregnar..! Vi som säljer en massa fina regnställ och allt...
Har för övrigt gått och blivit sjuk. Förkyld. Hostar och har mig. Sovit sittandes i natt, djupt tacksam över våra gigantiska kuddar som vanligtvis brukar ligga på vår i så fall nybäddade säng.
Har övat hemma i dagarna två och varvat med vila och målning. Kryddhyllan är redo för väggen!
Och jag, jag är redo för bordet! :)
Nya utemöbler står på önskelistan.
Hade jag haft en större uteplats (och lite mer i inkomst) hade jag gärna haft dessa Acapulco-stolar:
Häftiga, inte sant? :)

Kommentarer
Postat av: magdalena

Ja de är ju så snygga de där acapulco-stolarna och ser så sköna ut. Hm jag tänkte nog fylla mitt framtida skåp med allt möjligt, typ halsband, pennor, scarfar och en massa annat. Har sett att det kan vara snyggt att ta ut några lådor också och t.ex. lägga böcker där i stället.

Krya på dig vännen!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback