:-P

Tji fick jag för att ha "klagat" på mina kompisar och kollegors ouppdaterade bloggar, haha. Nu är jag (nästan) lika dålig på att uppdatera jag med! :P Men så går även livet i vågor och just för tillfället är jag i en jättevåg, känner jag. Full rulle hela tiden och inte alls någon tid till att sitta framför datorn och varva ner... Långa och intensiva dagar som avslutas i en pust i soffan om kvällarna...
Tack och lov har Calle haft en kalasvecka vad gäller effektivitet. Ojoj, så fint han har gjort det här hemma (medan jag bara låtit allt förfalla, känner jag...)!
Igår kväll var dock lugn och ytterst trevlig! :) Magdalena och hennes Johan kom på besök och vi åt en kalasgod middag på krogen här nere... mmm! Mycket gott att dricka lyckades vi också fylla våra glas och halsar med, innan jag och Mägs somnade på varandra i soffan, haha, helt slut efter dagens påfrestande inspelning med orkestern..!
Snart är det dags att fortsätta spela in.
Solen lyser.
Det är söndag.
När hade jag en ledig helg senast?!
Ojoj, vad jag önskar att jag inte hade någon inspelning idag, utan att jag kunde ta mig en långpromenad vid havet, fixa i ordning en blomlåda kanske, öva här hemma.... mmmm....
Calle frågade häromdagen om jag aldrig tänkte ha en ledig helg. Hehe. Lite så är det... Men så är det kanske lotten man dragit om man valt musik som sitt levebröd..? Men jo, nu var det ett bra tag sedan jag hade just en ledig helg och med handen på hjärtat är jag mäkta sugen på att ha en... (Gärna tillsammans med Calle).
Men snart är den här och ojojoj så gött det ska bli! Längtar. :)
Men jag klagar inte, skriver bara av mig lite.
Det får man. ;)
"Solen lyser himlen är blå, var det är skönt att leva då..."
Önskar er en behaglig söndag och hoppas att solen är kvar då arbetet är över.
Isf blir det promenix! :))
Puss på er!
JOHANNA

Kommentarer
Postat av: magdalena

ja jag är allt lite avundsjuk=) ska kolla in yesteray retro när det blir tillfälle=)=) puss på dig goding!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback