puh!

Sista tiden har det varit långa och intensiva dagar, så när jag denna veckan har det extremt "luftigt" har en ordentlig trötthet slagit in. Puh. Känns lite larvigt att klaga på att vara trött när jag nu har det lugnt, men jag anar att jag inte känt efter alls innan utan bara kört på, och så tar det ut sin rätt nu.
Unnade mig därför att gå hem från skolan tidigt idag. Cyklade förbi Intersport och Stadium och köpte ett skärp till mina skidbyxor (rosa från PUMA) och en häftig, rutig luvtröja till Calle som han ska ha när han nästa vecka förvandlas till min alldeles egna snowboardåkare. ;)
För ja, nästa vecka är det äntligen dags!!! ALPERNA 2010!!! Som jag har längtat! :) Har snart allt jag behöver, sånär som knäskydd (måste köpa riktiga i år, mina apagamla budgetbandage håller inte längre, haha), band till DV-kameran och diverse apoteksmeck.
På tal om det är det lite spännande nu med alla nya apotek! ;) Ska bli intressant och följa vad som händer, hur de kommer profiliera sig, locka kunder och få fram de saker man helst vill ha... Schpannende. :P
Och på tal om "schpannende" så kommer jag osökt in på språk och har de senaste dagarna haft ett väldigt sug av att läsa språk igen! Friska upp tyskan inför resan vore en god idé, men jag vill också lära mig italienska lite ordentligt. Och gärna lite franska och grekiska också! ;)
Mycket jag vill haha.
Idag har jag i alla fall tiden att åstadkomma lite - klockan är bara halv fem och jag är hemma!! Yeey.
Ska nog piffa lite här hemma, och sen kanske sätta in lite fler foton eller baka..? :)
Har ledigt från orkestern denna tisdag, så det känns lite extra lyxigt, hihi.
Ha det så bra och hoppas ni får en ytterst behaglig tisdagkväll! :)
Kramar Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback